fbpx

Houkuta ja koukuta sanoilla

Vinkkejä markkinointiin ja myyvään kirjoittamiseen

Tehoja tekstiin

Tehoja tekstiin #4 – Vältä copyssa pitkiä virkkeitä

Pitkien virkkeiden ongelma on se, että ne ovat hitaita lukea ja hankalia hahmottaa – ja ihmiset haluavat asioita nopeasti ja helposti. Mistä sitten tiedät, milloin virke on liian pitkä? Nappaa helppo vinkki tästä jutusta!

Tehoja tekstiin

Tehoja tekstiin #2 – Luo uskottavuutta yksityiskohdilla

Tehoja tekstiin -vinkkisarjan kakkosvinkki on yksi myyntiteksteihin liittyvistä suosikeistani. Ehkä siksi, että se selittää osaltaan, miksi pitkä copy yleensä toimii lyhyttä verrokkiaan paremmin. Katso jutusta esimerkit!

Copywriting

Miten copywriting lisää myyntiä – ja mitä voit tehdä asian hyväksi jo tänään

Verkkokaupan myynti ei vedä. Asiakkaita pyörii virtuaalihyllyjen välissä, mutta kauppaa ei synny. Missä vika? Hyvän copyn, myyntiviestin, puute on yksi tavallisimpia (ja kalleimpia) virheitä, joihin törmään nettikaupoissa jatkuvasti. Tämä on tarina kaupoista, jotka jäivät copyn takia tekemättä – ja niistä, jotka eivät jääneet.

Nominia Creative

Sisältötoimisto, jossa sanataide ja strateginen ajattelu kohtaavat.

Kaikessa markkinointiviestinnässä on pohjimmiltaan kyse siitä, miten viestistäsi tehdään vielä kiinnostavampi. 

Nominia Creative syntyi halusta hakkeroida tätä kysymystä joka päivä. Se syntyi halusta luoda sisältöjä, jotka koskettavat, kiinnostavat ja kasvattavat kauppaa. Se on yhden naisen elämänmittainen unelma, jota toteutetaan yhdessä kumppaniyrittäjien kanssa.

Koska hyvä viesti huomataan.

Hälinästäkin.