fbpx

NOMINIA CREATIVE

Sisältötoimisto, jossa sanataide
ja strateginen ajattelu kohtaavat.

Hei, ystävä hyvä.

Jos olet täällä, brändisi on todennäköisesti jo kasvanut yli vaiheesta, jossa kaikki tehdään itse. Olet tehnyt pää märkänä pitkiä päiviä, hionut strategiaasi ja kehittänyt kokonaisuuttasi, ja ponnistelusi ovat tuottaneet tulosta.  

Tiedät kuitenkin pystyväsi yhä parempiin tuloksiin. Haluat kirkastaa viestisi, löytää lisää asiakkaita ja kasvattaa tuloksia − ilman, että sinun täytyy venyä itse enää yhtään enempää. 

Olet sitten yrittäjä, julkisen sektorin toimija tai yhteiskunnallisen asian puolestapuhuja, tiedät tarvitsevasi taistelupariksesi jonkun, joka osaa koukuttaa ja vaikuttaa tekstillä. 

Jonkun, joka jaksaa punnertaa viestiäsi viimeisteltyyn ja vetävään juhlapukuun aikaa ja vaivaa säästämättä.  

Jonkun, joka keksii keinot kertoa asiastasi kiinnostavasti. 

Se joku saattaisin olla minä.

Minä olen Saara.

Verkkoteksteihin erikoistunut copywriter ja sisällöntuottaja, joka suhtautuu viestintään vimmaisella intohimolla. Autan yrityksiä ja yhteisöjä tuomaan esiin vahvuuksiaan, luomaan kiinnostavaa sisältöä ja löytämään brändinsä äänen sisältömarkkinoinnin ja copywritingin keinoilla.

Kaikessa tekemisessäni on pohjimmiltaan kyse siitä, miten viestistäsi tehdään vielä kiinnostavampi. Myyvä kirjoittaminen ja tekstillä vaikuttaminen ovat ne omimmat lempilapseni, joiden turvin pidän brändistäsi, sisällöistäsi ja myyntisi vauhdittamisesta hyvää huolta.

Copywriterina tärkein tehtäväni on ujuttautua asiakkaasi pään sisään ja keksiä syyt, jotka estävät häntä ymmärtämästä ainutlaatuisuuttasi. Parhaaseen lopputulokseen päästään pieteetillä tehdyillä pohjatöillä, joiden ytimestä kaivetaan reitti ensin kohderyhmien pään sisään ja sitten heidän sydämiinsä.

Sisällöntuottajana luon kanaviisi rikasta ja relevanttia sisältöä, joka auttaa, opastaa, brändää, houkuttelee, viihdyttää tai sitouttaa. Napakkaa, leikittelevää tai viileän asiantuntevaa – sinä päätät, miltä haluat kuulostaa.

Sinulla on paras asiaosaaminen, minulla keinot tehdä siitä kiinnostavaa. Yhdessä saamme aikaan vahvaa, valoisaa ja viimeisteltyä viestintää.

Kerro sinä, miten voin auttaa sinua – tai laita nimi muistiin LinkedInissä!

Yrittäjä pähkinänkuoressa

Koulutustausta

Vapaa-aika

Kun tavoite on selvä, on aika ryhtyä luovaksi.

1. Kivijalka valetaan taustatyöllä
Useimmissa copyprojekteissani jopa 50–70 % käytetystä työajasta kuluu taustatyön tekemiseen. Jotta osaan puhutella asiakkaitasi, minun täytyy tietää, keitä he ovat ja miten he puhuvat. Siksi myllään yrityksesi ja toimintaympäristösi, kartoitan kilpailijasi ja kuuntelen asiakkaitasi.
2. Viestisi sydän syntyy yhteyttä luomalla
Jotta viesti on tehokas, sen täytyy tuntua. Siksi etsin viestiisi kulmat, jotka pysäyttävät ja puhuttelevat. Luon yhteyttä lukijaan kaikilla kielen, psykologian ja hakukoneoptimoinnin keinoilla. Jokaisella tekemälläni valinnalla on tarkoitus ja tavoite.
3. Brändisi ääni tuo sisältöihisi sielun
Hyvä viesti on erottuva, mutta se myös kuulostaa, näyttää ja tuntuu sinulta. Haluan, että brändisi äänensävy tuntuu yhtä omalta ja kotoisalta kuin lempihoususi, -kenkäsi ja -puserosi. Se on tunnistettava, oman oloinen ääni, jonka kanssa sinun on hyvä olla ja jonka takana voit seistä.
Previous
Next

Palvelulupaukseni sinulle